ZORUNLU MESLEKİ YAZ STAJINI YAPMAK İSTEYEN 1. SINIF ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE!        

     2020-2021 Eğitim-Öğretim yılı Bahar Dönemi Zorunlu Mesleki Yaz Stajını yapacak olan öğrencilerimizin başvuru evraklarını hazırlarken uyması gereken esaslar;

       1-Okulumuz öğrenci/staj sayfasında bulunan Zorunlu Mesleki Yaz Stajı Başvuru Formu (Tarih aralıklarında değişiklik olmuştur) ve Stajsözleşmesinin birer nüshasının kendisinin imzalayıp ve staj yapacağı kuruma kaşeli, mühürlü ve ıslak imzalı şekilde onaylatılarak Yüksekokulumuza gönderilmesi,

         2-E-Devlet sisteminden müstehaklık belgesinin (SPAS Müstehaklık Sorgulama Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi) çıktısını alıp staj evraklarıyla birlikte Yüksekokulumuza gönderilmesi;

            3-ÖBSSistemine giriş yapılarak staj bilgileri kısmının eksiksiz şekilde doldurulması,

     NOT: Staj evraklarının en geç 16.07.2021 tarihe kadar Meslek Yüksekokulumuza posta yoluyla teslim edilmesi gerekmektedir. Postadan dolayı doğabilecek gecikmelerden ve aksaklıklardan Yüksekokulumuz sorumlu değildir. Bu tarihten sonra gelen ve yukarıda belirtilen esasların herhangi birinde eksiklik olması halinde staj başvuruları kesinlikle kabul edilmeyecektir.

     Staj yapılan kurumdan SGK İşe Giriş Bildirgesi istenmesi durumunda bekir.yazicioglu@amasya.edu.tr mail adresine T.C. kimlik numarası isim soy isim ve ne istendiğini belirten bilgilerin iletilmesi halinde Sigortalı İşe Giriş Bildirgesi sizlere mail olarak gönderilecektir.

 

   ***Mesleki Yaz Stajı dersinizi COVID-19 tedbirleri kapsamında uygun koşulların sağlanması durumunda staj başvuru ve onay formunda yer alan tarih aralıklarında, şartları sağlayamadığınız durumlarda Müdürlüğümüzün belirlediği ileri bir tarihte yapabilirsiniz.